torsdag den 6. september 2007

Det var så det - den 23. ting

Så er jeg nået til vejs ende.
Jeg har arbejdet mig igennem de 23 ting, men kan i skrivende stund komme i tvivl om jeg har fået kommenteret dem alle her på min blog.

Ideen med at lære på denne måde er rigtig god, man kan selv passe tingene ind, når man har tid, og jeg er i hvert fald blevet tvunget til at udforske muligheder på nettet, som jeg ellers ikke ville have lært at kende. Nogle af tingene vil jeg bestemt gå videre med andre ikke, men alt i alt har det været nyttigt set i et arbejdsperspektiv, men også privat. Sjovt har det også været - indimellem.....

Da vi startede med 23ting i forsommeren, virkede det, som om vi havde god tid til projektet. Det ville være oplagt at arbejde sig stødt og roligt igennem alle punkterne, have tid til at fordybe sig og prøve af, inden man så skulle videre til næste punkt. Sådan kom det bare ikke til at gå for mit vedkommende. Af forskellige grunde har jeg bare halset bagefter - stort set hele tiden, dels på grund af feriepeioder, men også på grund af de forskellige andre arbejdsopgaver som skal passes.Indimellem har jeg også - som mange andre - arbejdet med tingene hjemme.

Det var så de første 23ting....

Ingen kommentarer: